Mijn pas is vermist/verloren, wat nu?

Als een pas vermist is of u bent uw pas verloren dan kunt u uw account tijdelijk inactief laten maken zodat er geen oneigenlijk gebruik van gemaakt kan worden. U kunt hiervoor een email sturen naar info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten). Als uw pas gevonden wordt kan het account weer actief gemaakt worden.

 

Als de parkeer/stadspas niet gevonden wordt:

 

Inwoners van de gemeente Assen, Eindhoven en Weert (Weerterlandpas) kunnen via de gemeente een nieuwe pas aanvragen. Deze nieuwe pas heeft een nieuw pasnummer. Dit nummer moet gekoppeld worden aan het bestaande stadsparkeren account. Dit kunt u zelf regelen via de persoonlijke pagina of d.m.v. het sturen van een email naar info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

 

Inwoners van de gemeente Arnhem, Assen (AsserGastenPas), Beverwijk, Deurne, Gorinchem, Helmond, Leeuwarden, Tilburg, Valkenburg, Veenendaal, Venray, Weert (bezoekerspas) Zeist en Zevenaar kunnen een nieuwe pas aanvragen via info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

 

Inwoners van "Overige Gemeenten" en medewerkers Amphia kunnen een nieuwe pas aanvragen via info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

 

Als de OV pas vermist/verloren is zie website:

 

https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelfregelen/verliesdiefstal/

 

De nieuwe OV pas heeft een nieuw pasnummer. Dit nummer moet gekoppeld worden aan het bestaande stadsparkeren account. Dit kunt u zelf regelen via de persoonllijke pagina of d.m.v. het sturen van een email naar info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

 

Via de persoonlijke pagina kunnen geen stadspassen of OV passen aangevraagd worden.

 

Terug naar overzicht

 

Stadsparkeren

STADSPARKEREN

Industrieweg 19

5753 PB  Deurne

0900 - 12345 46 (gebruikelijke belkosten)
info@stadsparkeren.nl