Mijn pas is defect, wat nu?

Als een pas defekt is kan er op de volgende manier een nieuwe pas aangevraagd worden:

 

Inwoners van de gemeente Assen, Eindhoven en Weert (Weerterlandpas) kunnen via de gemeente een nieuwe pas aanvragen. Deze nieuwe pas heeft een nieuw pasnummer. Dit nummer moet gekoppeld worden aan het bestaande stadsparkeren account. Dit kunt u zelf regelen via de persoonlijke pagina of d.m.v. het sturen van een email naar info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-1234546 (gebruikelijke belkosten).

 

Inwoners van de gemeente Arnhem, Assen (AsserGastenPas), Beverwijk, Deurne, Gorinchem, Helmond, Tilburg, Leeuwarden, Valkenburg, Veenendaal, Venray, Weert (bezoekerspas), Zeist en Zevenaar kunnen een nieuwe pas aanvragen via info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

Inwoners van "Overige gemeenten" en medewerkers Amphia kunnen een nieuwe pas aanvragen via info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-12345 46 (gebruikelijke belkosten).

 

 

Als een OV pas defect is kunt u een nieuwe pas aanvragen via:

 

https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/zelfregelen/kaartisdefect/

 

Deze nieuwe pas heeft een nieuw pasnummer. Dit nummer moet gekoppeld worden aan het bestaande stadsparkeren account. Dit kunt u zelf regelen via de persoonlijke pagina of d.m.v. het sturen van een email naar info@stadsparkeren.nl of bellen naar 0900-1234546 (gebruikelijke belkosten).

 

Via de persoonlijke pagina kunnen geen nieuwe Stadspassen of OV passen aangevraagd worden.

 

Terug naar overzicht

 

Stadsparkeren

STADSPARKEREN

Industrieweg 19

5753 PB  Deurne

0900 - 12345 46 (gebruikelijke belkosten)
info@stadsparkeren.nl